"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

zaterdag, december 25, 2004

Mijn eerste kerst!

Mijn eerste kerst vond ik heel leuk. Op 1e kerstdag ben ik naar de verjaardag van tante Greet geweest. Er waren heel veel leuke ooms en tantes die ik eigenlijk niet zo goed ken. Wel een beetje eng, maar ook wel spannend. 's Middags kwamen 'oma Kiek' en tante Simone bij ons thuis eten. Ook leuk hoor.


Tweede kerstdag ben ik eerst met papa en mama naar opa Weber geweest. Die vond het ook wel weer fijn om mij te zien. Ik had alleen heel erg honger en ik was het eigenlijk ook best zat. Dus zijn we maar heel even geweest en daarna naar Moeke en opa. Leuk hoor, maar ja ik moest natuurlijk weer vroeg naar bed. Net toen het echt gezellig werd...