"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

zondag, februari 19, 2006

Cas gaat logeren

Gisteren hadden papa en mama een avondje met de Patatters, voor mij moest dus een adresje gevonden worden. Aangezien Jari´s kamer zo goed als klaar is en ik de kamer mocht ontgroenen werd ik bij Harm en Jenny gedropt. ´s Middags om 5 uur werd ik verwacht en toen was overbuurmeisje Renée er ook. Leuk meisje joh, die neem ik zeker eens mee naar de Stelling in Naluk. Niets teveel gezegd toch?



Na wat sjanzen en rul doen ging ik met Jennifer lekker een potje pasta koken. Gelukkig had ze wel die rode saus gekocht, want die witte vind ik echt niks.



Na het eten dacht ik eindelijk even lekker uit te kunnen buiken, maar ik kreeg eerst nog een kadootje. Een hele mooie locomotief, supervet. Daarna gelukkig even lekker flexxen met een aflevering van de Teletubbies.

Om half 8 trok ik het echt niet meer en wilde ik nog maar 1 ding: naar Fluffy. Eerst natuurlijk even de tandjes poetsen, en toen mocht ik eindelijk in het splinternieuwe bed. Prima bedje hoor en die ijzeren spijlen maken lekker veel herrie als je er met je handen langsraust. Gelukkig hadden ze ook dat boekje van Noach, altijd prettig zo'n verhaaltje voor het slapen gaan. De rust!



Mogge! Best geslapen zeg.

Na douchen, aankleden en ontbijten nog effe een rondje lopen. Eerst langs de kinderboerderij en daarna naar opa en oma. Papa en mama kwamen daar ook heen, zo was het logeerfestijn alweer ten einde gekomen.