"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

zaterdag, maart 04, 2006

Neeeee.... rode sokken!

Het is wat... gaat dat nu beginnen? Cas zat vanochtend op de commode en zoals elke dag trok ik hem zijn leukste :-) kleren aan. Opeens begon hij te huilen en te jammeren en wees naar zijn kast. Ik trok hem open en wees een aantal dingen aan.. Uh..uh..deed hij (is kreunen van Cas dat hij iets wil, of juist niet wil). Ik pakte zijn mand met sokken en liet hem de inhoud zien. En prompt pakte Cas rode sokken uit zijn mand en hield ze bij zijn voeten. Of ik dus even die blauwe uit wilde trekken en die rode wilde aan doen...! Tsja volgens mij was dit gewoon een kuur, een eenmalige actie, maar ik moest er wel om lachen. Die rode sokken stonden totaal niet bij zijn outfit, maar goed ik heb het maar zo gelaten.