"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

woensdag, november 08, 2006

Zwemmen met oma

Deze week hebben we weer eens gezwommen. Na afloop baalde ik wel een beetje dat we niet wat vaker gaan, want Cas vindt het echt helemaal leuk. Voorheen wilde Cas nooit zwembandjes aan. Ik wil hem er een beetje aan laten wennen, dus drong ik dit keer opnieuw aan en zei wel 100 keer dat zijn Bert en Ernie zwembandjes heel mooi stonden. Nou daar ging hij dan...lekker spetteren, van de glijbaan en in het water springen. Oma Kiek ging dit keer mee. We waren zo lekker aan het zwemmen dat ik nauwelijks foto's heb gemaakt. Volgende keer zal ik wat meer "actie-foto's" maken. En zorgen dat ze scherp zijn ;-)