"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

donderdag, januari 18, 2007

Robijn is geboren!

Wat een storm en onstuimig weer vandaag.......! Maar met windkracht 9/10 ging ik vanmiddag om 15.30 uur uit mijn werk toch nog gauw naar het ziekenhuis, want daar is vanochtend om 10.37 Robijn Wolf geboren! Alles is goed gegaan. Het is een schatje; en alles er op en er aan! Jolanda heeft het even niet makkelijk gehad tijdens de operatie, maar toen ik vanmiddag kwam, ging het (naar omstandigheden natuurlijk) goed! We hebben zelfs al lekker aan de appelflap gezeten! Ik mocht haar al even vasthouden, wat een lieverdje...

Ik heb even een foto 'geleend' van de fam. Wolf. Meer foto's te bewonderen op de site van de Wolfjes...





Is ze niet lief!