"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

donderdag, juni 28, 2007

Niet meer tussen de middag naar bed?

Nog even en Cas slaapt niet meer tussen de middag... Althans, dat lijkt ons beter! Gisteren was weer zo'n avond dat Cas na het eten nog héééél gezellig en levendig was. Hij wilde niet naar bed. 's Middags had hij lekker 1,5 uur geslapen. Hij lag zo lekker... en ik moet toegeven ik was heerlijk aan het rommelen in huis, nog wat laatste voorbereidingen aan het treffen voor de bruiloft van Harm en Jen en nog een paar (werk) mailtjes aan het versturen. Tsja, het was dus lekker rustig in huis. Toen ik 's avonds om half acht aanstalte wilde maken en mijnheer naar bed wilde brengen, wilde hij persé op Cees wachten die onderweg was. Hij wilde nog even in zijn 'bami-jas' (zo spreekt hij pyjama uit) naar beneden. Na een 'discussie' zei ik: "Oke, nog 5 minuten dan." Waarop Cas antwoorde: "Neehee, 1 uurtje!" En...vanochtend vroeg ging zijn kamerdeur open en riep hij: "Paaapa, ik ben wakker, wil bij jou liggen!" Mhm 06.15 uur is best vroeg...

Klaas Vaak... kom dan nog even bij Cas langs...