"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

woensdag, augustus 29, 2007

Prietpraatje - meisje

Ik was vanochtend met Cas aan het praten over de verjaardag van Bas en dat hij ook al bijna jarig is. Hij wil graag een fietsje. "Mama ik wil een loopfiets met wieltjes!" "Ja hoor een fietsje is leuk voor je verjaardag, " zei ik. "Maar mama.. ik wil wel graag een mandje voorop waar ik m'n spulletjes in kan doen, " zei Cas toen. "Nee, joh dat is toch voor meisjes, die hebben een mandje voorop, stoere jongensfietsjes hebben dat niet..." "Ja hoor mama," zei Cas, "maar als ik straks vier ben, dan ben ik een meisje..." Tsja... we kwamen toen in een discussie en Cas hield vol dat hij een meisje wordt, want hij wil graag een mandje...