"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

zondag, december 30, 2007

Cas te gast bij TNT Post

Donderdag gingen Cas en ik 'koffie' drinken bij mij op het werk. Er kwamen nog een paar collega's met hun kroost, dus dat was wel een keertje leuk. Alleen de parkeergarage met flinke bochten waar je omhoog moet rijden om een plekje te vinden en de vijf liften bij binnenkomst vond Cas al erg spannend. Natuurlijk moest hij zoals altijd even ontdooien, maar daarna maakte hij de boel onveilig. "Ook toevallig mama, hier hebben ze ook een blauwe schaar!" (Cas is thuis knipverslaafd met mijn blauwe schaar).

Mijn werkplek wordt geinspecteerd...

... en is na afloop een zooitje!

1 Comments:

Blogger Olstiek said...

Mag ik de volgende keer ook met mijn kroost langskomen ;)

Lia

5:07 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home