"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

donderdag, juli 24, 2008

Samen in bed...

Guus kwam afgelopen weekend logeren en dat was groot feest. Samen in bad en ... samen in bed...! Guus mocht bij Cas boven op zolder slapen. En toen alle verhaaltjes verteld waren, Guusje in haar eigen (camping)bed lag en ik de trap af liep, dacht Cas "nou kan ik lekker slapen..." Maar Guus had wel zin in een potje 'keten'. Al snel hoorde ik van boven: "Cas... Cas... Cahaaasss....!" Het was even stil en toen hoorde ik Cas zeggen: "Slapen...". Iets later: "Cas! Caahaasss" En kort daarna: "Nou Guus, hou je mond... ik wil slapen!" Cas was er klaar mee, heeft z'n slaap hard nodig ;-)