"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

vrijdag, september 12, 2008

Prietpraat

Cas en ik doen tegenwoordig 'ik zie ik zie, wat jij niet ziet en het is....' Erg leuk, Cas raadt al echt wat ik in gedachten heb. En zelf kiest hij ook iets uit en benoemt de kleur. Grappig, toen hij met een schuin oog naar het uitnodigingskaartje van Mees keek met een beer erop: "Mama, ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is.... een beer?!"

Cas praat bij kapper Leo honderduit: "Ik wil ook graag kapper worden Leo." Leo antwoord enthousiast: "Nou da's mooi Cas, dan kun jij mooi mijn zaak overnemen later" Cas reageert erop: "Maar... heb jij deze winkel dan voor 100 euro gekocht?!"