"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

maandag, november 24, 2008

Mama op stap en de mannen een rustig weekendje...

Cees en Cas hadden dit weekend een heerlijk weekendje zonder 'moeders', want vrijdag ging ik met dè meiden naar Amsterdam. Het was een geweldig vriendinnenweekend. Alweer veel te lang geleden, daarom des te leuker! Het is goed om elkaar weer eens 'echt' te spreken; we hadden daar genoeg tijd voor... Jo, Ilze en Babiche hadden het weekend perfect georganiseerd. Alles was geregeld en de andere 9 meiden hoefden dan ook nergens aan te denken. Het was top meiden! Na dit weekend besef je weer eens dat het best bijzonder is om zulke lieve vriendinnen te hebben...

Kijk even op de site van 'polderdiva's Jo en Tanja voor een impressie en de foto's...

Cees en Cas hebben zich ook prima vermaakt volgens mij. En of ze mij gemist hebben? Ik denk het ... Toen ik zaterdag even belde, wilde Cas niet aan de telefoon komen. Hij had geen tijd... was veel te druk met tafel dekken en Sinterklaasjournaal kijken...