"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

vrijdag, maart 13, 2009

Prietpraat

Cas die even niet zo blij is met zijn vader: "Als ik later vader ben, dan wil ik net zo zijn als mama!"

Emoties van een jongetje van 4 ....
De 'liefde' is afgelopen week opgebloeid tussen Cas en Tara, een meisje uit zijn klas. Nu hebben we hem wel eens vaker over Tara gehoord, maar de laatste week wat meer. En nadat Cas maandag en dinsdag ziek thuis was gebleven, werd er woensdagmiddag meteen een afspraakje gemaakt om te spelen. Dolle pret hadden ze. Tara had twee weken geleden uitnodigingen uitgedeeld voor haar feestje en Cas 'was niet van de partij'. Hij was er wel mee thuisgekomen: "Ik wil ook op Tara's feestje komen". En natuurlijk legde ik uit dat dat nou eenmaal zo gaat en dat je soms wel en soms niet op een feestje mag komen en dat hij vast een andere keer wel zou mogen komen. Donderdag nadat hij met Tara gespeeld had en .. vlak voor haar feestje ging Cas 'in de lobby'. "Misschien mag ik nu toch wel op Tara's feestje komen...." Ik: "Nee dat denk ik niet hoor Cas, volgende keer vast, maar dit keer heeft ze andere kindjes uitgenodigd, maar ze vindt jou ook héél aardig. "Nee echt hoor, Tara zei dat ik mocht komen"... En ik bleef t maar een beetje sussen. Toen zei Cas tenslotte: "Wil jij t dan morgen even aan Tara d'r moeder vragen mam...?"

Zo zie je maar wat t een kind van 4 al doet. En vandaag, de dag van het feestje.. niks aan de hand natuurlijk. Cas was het allang weer vergeten....