"Jouw kleine leven, ons grote geluk"...Welkom op de site van Triple C Ammerlaan. Cas staat op deze site centraal, maar heel af en toe zijn papa Cees en mama Claudia ook te volgen...

zaterdag, januari 08, 2011

Hans Smid en Popstars

Madelief had nog steeds een verjaardagskadootje te goed... de filmdate met vriend Cas kwam er maar niet van... Maar deze kerstvakantie zijn we naar de film Het Geheim gegaan met z´n drieen. Een erg leuke film! En met de kleine rol van Daan Schuurmans, die een aardige parodie neerzet op meesterillusionist Hans Klok als Hans Smid was het voor mama ook leuk...Op de heenweg in de auto nog gelachen om een prietpraat van Cas en Madelief op de achterbank. We hadden het opeens over talenten en Madelief vertelt dat ze zo snel kon lezen in groep 3. Ook een talent.. Nee, ze wordt zangeres of schaatster. Cas zegt tegen Madelief: ´Je kunt dan ook JUF worden.´ Maar Madelief antwoordt heel decadent: `Nee joh, dan moet ik elke dag naar mijn werk...´ Ik had het plan om de kids na afloop mee te nemen naar de Mc Donalds maar eigenlijk wilde ik ook even ´gezond´ eten. We aten al de hele week patat etc. Dus ik zei tegen Madelief dat ze gezellig bij ons mocht blijven eten. Maar.... wel gezond... dus kies maar... En t werd BLOEMKOOL... mhm heerlijk!


Thuis deden Cas en Madelief gelijk allerlei goocheltrucs na.. Alhoewel Madelief deed dat... Cas was assistent ;-)

Het Popstars spel dat ik een keer van mn werk kreeg, is ook nog steeds favoriet. Vooral de karaoke dvd....